piątek, 2 sierpnia 2019

☞ 🎼letnie klimaty...

                     🎶
                                    🎶
                     🎶
                                    🎶
                     🎶
                                    🎶
                     🎶
                                    🎶
                                     🎶
                      🎶
             🎶
                      🎶
             🎶
                     🎶
                                         🎶
                      🎶






10 komentarzy:

  1. Dobre popołudnie ,Moniczko,
    zamiast mojego skromnego komentarza niech przemówi dzisiaj
    ks. Jan Twardowski:
    "Po wiersz tak prosty że każdy rozumie
    po krzyżyk zwykły wystrugany z drzewa
    po wiarę już pewną bo dowodów nie ma
    po szczęście bez rozgłosu pieniędzy chleba
    biedroneczko leć do nieba"
    To do tej biedroneczki ,co siedzi na dmuchawcu .
    A dla Ciebie Miła buziak i mój szczery uśmiech.😁😂😉😄:-*)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja, Basieńko i za cudne Słowa Ks. Jana i za buziak i szczery uśmiech od Ciebie z serca dziękuję, a biedroneczka fruu do nieba poleciała i nic nie powiedziała. Czas pokaże co przyniesie... :))
      Wszystkiego dobrego i pięknego życzę Tobie, Basieńko...😘...

      Usuń
  2. Bardzo fajne te klipy i pod względem muzycznym i wizualnie .
    Przedtem nie dały się odsłuchać , widocznie coś było nie tak.
    Miłego wieczoru życzę odpoczywającej Kobiecie Pracującej.:-*))🙋😁😂😉🙋

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie dziękuję, Basieńko i dobrej nocki z pięknymi snami życzę Tobie oraz pogodnego przebudzenia....🌜🌟🌟🌟

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj ,Moni,
    wczoraj mnie zmorzyło, padłam bez sił ...a dzisiaj
    jestem jak skowronek , co prawda trochę spóźniony ,ale jednak...
    Dziękuję za miłą dobranockę i życzę wszystkim Drozdom pięknego
    weekendu i dużo ,dużo radosnego śmiechu.:-*)))🙋😁🙋😂🙋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Basieńko, Ty moja ranna Sówko... ;))
      No to co, lecisz ze mną?☁️☁️🌞😉
      Cudnego dzionka...😘

      Usuń
  5. Z Tobą polecę nawet do piekła...👹👿👹👹

    OdpowiedzUsuń
  6. No to lecimy, Basieńko, póki pomyślne wiatry, bo ja mam niedługo twarde lądowanie... prawie jak w piekle... ;))**

    OdpowiedzUsuń
  7. To gdzie Ty latasz ,Ptaszyno, luba? Uważaj na siebie!🐦🐦🐦🐦🐧🐧🐧

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę w wyobraźni, gdzie myśli i muzyka poniesie... Teraz na miotle po chałupie, ale później z wiatrem i pod wiatr, taki już ze mnie ptak... ;))

      Usuń